DIY Clean room

Nogen ide'er  eller har nogen erfaring med subj. Eller i det hele taget
erfaring med rep. af harddiske på "dissektion niveau"

http://hddguru.com/content/en/articles/2006.02.17-Changing-headstack-Q-and-A /

En biting jeg er stødt på ifbm. Googling på subj.  er "shroom growing"og som
også kræver Clean room, men hvad er "shroom growing." ?.

mvh
JBH

Re: DIY Clean room

Er det ikke at dyrke "svampe" af forskelige art i et kontrolleret miljø
Hvis nok brugt også til "syre" svampe :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: DIY Clean room

Nåå ja, Jeg havde fanget den der med at det var svampe,,,, men tænkte ikke
lige over at de kunne bruges til dette formål...he he.

Men det er nu ikke det jeg skal bruge et clean room til  ;-)

mvh
JBH

Site Timeline