diverse

Hej Lars
Min kamerahistorie arbejder jeg lidt videre på og er også kommet lidt
længere.
Foreløbigt har jeg købt en loddekolbe, en lækker en med digital visning af
temperatur. Jeg har muligvis også fået fat i en variabel strømforsyning 0-30
Volt / 2 Amp. - brugt, men en sådan bliver jo ikke videre slidt. Kender ikke
prisen endnu, jeg får først et billed sendt søndag. Hvis dette glipper køber
jeg nok en ny fra Vejle RC, men den koster vist 800.
Dernæst har jeg købt et TV Capture kort til computeren, foruden det kan
modtage diverse TV fra antenne, kabel og båndoptager m.v. (som jeg ikke har
brug for) kan det modtage composite tv-signalet - det man kan trække fra de
fleste kameraer, rimeligvis også dit og det skulle iflg. fyren der solgte
det, give et billed i fuldskærm, kvaliteten er der ingen der rigtig ved
noget om, det er bare om at prøve det.
Vi har snakket om et sådant kort tidligere og du sagde noget om at du måske
ville hjælpe mig med at få det ind i Pc'en, fordi du tidligere havde prøvet
at åbne computerne. Så hvis du gider i den nærmeste fremtid ville jeg meget
gerne have dig med i denne operation, du bliver selfølgelig hentet og
bragt. -- Gider du ????

Jeg har et par adr. med relevans til dine biler, - den øverste er tysk, men
har et godt afsnit om motorer, den nederste har noget om koblinger og
tandhjul/transmisioner.
http://www.conrad.de
http://www.huco.com /

Far

Re: diverse

Jeg hedder godtnok ikke Lars, men hej alligevel :-)

Måske det var en ide lige at checke hvem der skulle have modtaget denne mail

/peter

Re: diverse

mail

Nå - men du kalder vel din far for far?

//;-) zigge

Re: diverse

Naah.... Det er sjovere at kalde ham Gammelnok eller Skopisser :-)

/peter

Re: diverse

Pardon !
Det skete i en sen aftentime, sov i timen, - det var en email der gik
forkert ind
Undskyld
Tom

Site Timeline