Distributor/Buffer til hovedtelefoner ???

Jeg skal have lavet et indgangstrin til fordeling af signal
til 4 hovedtlf-forstærkere (som jeg allerede har).

Der skal ikke være nogen forstærkning (G=1), men
indgangssignalet kommer fra en BALANCERET udgang,
som jeg ikke kender de nærmere specifikationer på ud
over at det er en "Balanced LINE level" - måske ligger
der nogle oplysninger "pakket" ind i dette - det ved
JEG ikke.

Jeg har fundet frem til følgende opstilling Figur 4, side 6

http://www.ti.com/lit/ds/symlink/ina105.pdf

som netop konverterer fra balanceret til ubalanceret, men
med meget specielle, kritiske og ikke mindst dyre kredse.
Der er ligeledes forstærkning, men ...

Kan sådan noget ikke designes med "almindelige" op.amp,
altså, kan man "bare" tage principdiagrammet fra Figur 4
og "bare" beregne de "interne" R-værdier (som åbenbart
er det, som er det specielle) , så det giver en forstærkning
på 1 - eller er det håbløst ?

DERUDOVER synes jeg det er uklart, hvad der skal anvendes
som stel/ground for hhv. den balancered indgang og den
ubalancerede udgang - er det 0V, chassis eller ???

Er der nogen, som som har et bud ?

Mvh
KSor

Mvh