Displays til at vise temperatur ???

Hejsa,
    Står og skal bruge en sjat displays til at vise en temperatur mellem 10
og 60 grader ;) nogen der ved hvor jeg kan få den slags ?

    Endnu federe, nogen der ved hvor man køber OLED displays ? da det skal
side på en krumflade, ville et flexibelt display være guld værd jo.

--
VH
Lars Molnit

Prisområde ?

Følertype ?

Re: Displays til at vise temperatur ???

    Jeg skal vise temperatur, og de skal sættes til en MPU, så føler osv.
er ikke noget klodsen skal tage sig af... der skal ikke være backlight,
og samlet forbrug må ikke overstige 1mA.

    Skal bruge dem til et demoprodukt til Herning messen. ca. 25-30 stks,
og helst ik for store ;)

    Nogen der har noget ligenede der kan bruges, eller ved hvor de købes.

--

Okay....

Re: Displays til at vise temperatur ???

mellem 10