Display til Tungsten E PDA

Hej,

Jeg har ødelagt display'et på min PalmOne Tungsten E - en PDA - og der er
ikke nogen garanti på. Derfor har jeg forsøgt at finde et nyt display, så
jeg selv kan fikse den, men jeg har ikke rigtig haft held med det endnu. Jeg
HAR prøvet QXL :-)

I beskrivelsen hedder det "16-bit, 320x320 transflective TFT color display
supporting more than 65.000 colors". Er der nogen der kan være behjælpelig
med en forhandler som eventuelt har sådanne løsdele?

/Thomas

Re: Display til Tungsten E PDA
Hej Thomas

Mit bud vil være at købe en ny, hvis det skulle lykkes at finde det display
som reservedel er prisen nok næsten den samme som en ny.

Mvh Max

Re: Display til Tungsten E PDA

Prøv i comp.sys.palmtops.pilot, der så jeg på et tidspunkt et link til en
side der have ekstra displays til ret mange Palm modeller. Og jeg syntes
ikke priserne virkede urimelige.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Site Timeline