Display i stykker

Kan man gøre noget for at afhjælpe dette:
http://www.green-graphic.dk/stuff/display.jpg
(venstre hjørne i bunden, er knækket af)

?

Der mangler enkelte streger i det displayet skulle fremvise, grundet det.

Jeg er i øvrigt ikke den store elektroniknørd, andet end småtterier med
simple kredsløb mm. så svaret må gerne være derefter :)

Mvh.
-Kennet

Re: Display i stykker
Hej Kennet

Desværre er den nemmest og måske også billigste løsning
at købe et nyt instrument.

Re: Display i stykker
Tror du ikke mere det er gummilederen der ikke rører displayet ordentligt?

Medmindre du ved at displayer har været trykket og hjørnet er knækket pga
det,
syndes jeg ikke det ligner at displayet hjørne er knækket..
(ved godt der ikke skal meget til, men alligevel..problemet med sådan noget
plejer at ligge i gummilederen..)

Mvh
Johannes

Site Timeline