dispaly fra bærbar

hvordan virker et display fra en bærbar  ??
kan det på en enkel måde sluttes til en stationær ??
eller er det bare skrot hvis den bærbare er gået i stykker

mvh

Michael

Kulawig"a"yah00 dot dk

Re: dispaly fra bærbar
Hej!

Signal ind, billede ud ;-)

Nej, der kræves en controller til displayet, og den sidder fast på bundkortet :(

Så hvis du tror du lige kan tage displayet og lave et VGA-kabel til det, så
tager du (desværre) fejl.

Tja, du kan da altid prøve at sælge det som løsdel i
news:dk.marked.privat.edb.intern ...

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Re: dispaly fra bærbar
Tak for de gode men nedslående svar

de var som jeg havde frygtet :-((

venlig hilsen

Michael

Re: dispaly fra bærbar

Jeg er ikke sikker, men jeg mener signalet fra grafikkort til LCD panel
bliver overført enten via DVI eller noget der hedder LVDS

Og i øvrigt tænker jeg også at det kunne være elegant med et tyndt
laptop-panel sat fast på væggen som et spejl :-)

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Re: dispaly fra bærbar
Hej Esben

Ja, det kunne helt sikkert være væsentlig bedre
end det gamle spejl man har :)

Mvh Max

Re: dispaly fra bærbar

Billedet i dit spejl ser måske ikke for godt ud ;o)

/J

Re: dispaly fra bærbar

Ikke når der er tale om en LCD-display, der indbygget i PCén.

Jeg har tidligere Datacraft VGAV5 controller board til at tilslutte et råt
LCD-modul til en PC. Se evt. http://www.datacraft.uk.com/products.htm
Desværre er producenterne af LCD-moduler ikke helt enige om snitfladerne til
displayet, og hvordan det skal styres, men Datacrafts controller kan
indstilles til en del forskellige producenter.

Re: dispaly fra bærbar
Hvilken bærbar er det fra ?

Hvis det er fra en IBM thinkpad kunne jeg have intr. i det.,
Men smid mig en privat mail, husk at rette i aderssen

Site Timeline