Diode ZD2 i Nokia 9800 sat-modtager ??

Hej.

Et kort spørgsmål:

Er der en her der kan oplyse hvad dioden ZD2 er for en ??
Den sidder på power-pcb i bunden til højre på en Nokia 9800.

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

ZD.. lyder som en zenerdiode.. står der ikke noget på dioden ?

--
Mvh Kasper

Re: Diode ZD2 i Nokia 9800 sat-modtager ??
Hej.
Tak for dit svar.

Jeg ved det ikke, det er en ven der har spurgt mig, og jeg har ikke selv set
modtageren......

Men jeg må lige høre ham ad.... :-)

Mvh.
Peter

Re: Diode ZD2 i Nokia 9800 sat-modtager ??
Hej Ole G.

Tusind tak for info....
Jeg har skyndt mig at fortælle ham det, så jeg tror at han nu vælger at få
den repereret.....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO
Re: Diode ZD2 i Nokia 9800 sat-modtager ??
Hej Lasse.
Tusind tak for info....

--
Hilsen // Regards