Digital voice recorder

Jeg vil i gang med et projekt vedrF8%rende digital voice recording og
har fundet kredsen ISD 1700, som ser ud til at vE6%re velegnet. Er der
nogen her i NG, som har erfaring med denne kreds eller tilsvarende
kredse?
Venlig hilsen
Poul Jensen

Re: Digital voice recorder

Jeg vil i gang med et projekt vedrørende digital voice recording og
har fundet kredsen ISD 1700, som ser ud til at være velegnet. Er der
nogen her i NG, som har erfaring med denne kreds eller tilsvarende
kredse?

Nææ,

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det til, men jeg ville nok vælge en uC et
audio codec og en SD kort.

evt. kunne du starte med dette billige eval kit, eller andre:
http://www.stm32circle.com/resources/stm32primer2.php

Kasper

Re: Digital voice recorder

Det ville jo nok vE6%re at gF8%re det for besvE6%rligt, nE5%r al
funktionalitet ligger i ISD 1700, se dette link:
http://www.nuvoton-usa.com/hq/enu/ProductAndSales/ProductLines/ConsumerElec =
tronicsIC/ISDVoiceIC/ISDChipCorder/ISD1700.htm
Kredesen koster under 100,- kr. SE5% mit spF8%rgsmE5%l gE5%r egentlig pE5%,=
 om
andre har lavet projekt med denne eller tilsvarende af Winbond's
kredse (ISD 1600 eller ISD 2560)
Venlig hilsen
Poul Jensen

Site Timeline