Digital ur fra PC - Page 2

Re: Digital ur fra PC

Displays:
news.dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Her fås:          Hos                       Pris
4x20 karakterer = Christian B. Andresen til 100 kr
4x40 karakterer = Mig                   til 150 kr

Re: Digital ur fra PC

on-line

Hvor stor (i cm) er dit display? - det må max være 3x8 cm. Har prøvet at
aflure størrelserne på nettet, men de står der umiddelbart ikke

Re: Digital ur fra PC

Et bud er ca 7x20 cm :-)

Vi skal vidst have fundet et 1 linjers display til dig. Roder lige i
gemmerne senere.

Hvor bor du ???

Re: Digital ur fra PC

Holder til i Aalborg - arbejder i Hobro og familie i Randers, så hvis du
kommer fra Hadsten, så er der ikke meget længere end at det er til at finde
ud af. Ellers er posten heldigvis opfundet :-)

Re: Digital ur fra PC

Hammel godt nok, ja posten er opfundet, men fortrækker handel "ansigt
til ansigt".

Re: Digital ur fra PC

Fair nok - finder lige ud af noget. Vil lige have min VGA-converter til at
virke eller skal jeg have fundet en AGP-riser med et lang flexibelt kabel.

Site Timeline