Digital stopur

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et diagram til et stopur med dioder.

Allan

Re: Digital stopur

Jeg må tilstå at jeg ikke kender meget til stopure.

Men jeg tvivler på at mange umiddelbart er klar over hvad du mener med
"stopur med dioder".

Kom med en bedre forklaring.
Evt. med henvisning til billede på Internet.

Til din info:
Forvent at kvaliteten af svaret hænger sammen med kvaliteten af spørgsmålet.

Jo mere præcist du kan spørge, jo mere præcist svar kan du få.

Mvh. Jørgen

Re: Digital stopur
Ja ok jørgen

det er noget ala det her på http://www.agilitysyd.dk/TID/tidtagning.htm
jer søger.

Allan

Re: Digital stopur
  > det er noget ala det her på http://www.agilitysyd.dk/TID/tidtagning.htm

Det hedder lysdiodedisplay :) "Dioder" findes der mange forskellige af,
og det er ikke mange typer som lyser.

Diagram .. øh, nej, men det findes utivlsomt som single chip.

MVH
Søren

Re: Digital stopur

http://www.agilitysyd.dk/TID/tidtagning.htm