Digital coax kabel (Selector)?

Jeg søger et kabel fra den nye Selector box til en forstærker med coax
digital indgang.
Citat:
"For at få Dolby digital 5,1 ud af boksen skal du anvende et 3,5 mm mini
stereo jack han til 2 RCA han kabel."

Hvor finder jeg et kabel der har 3,5 mm mini i den ene ende og coax stik
iden anden .

--
 c",   ss@(fjern)ka-net.dk

Re: Digital coax kabel (Selector)?

Bar et normal lydkort kabel, diskman kabel og hvad det ellers kaldes.. og så
kan du dele det over så du har til 2 ting ;-) elles kan du jo bare købe et
mono.

Re: Digital coax kabel (Selector)?
Det kan du ikke, 2x RCA han er analog signal det kan du ikke forbinde
(med fornuftigt resultat) til en coax digital indgang.

/carsten

Re: Digital coax kabel (Selector)?

Jeg gætter på at den lidt uheldige formulering skyldes, at et 3,5 mm mini
stereo jack han til 2 RCA han kabel, er at finde i almindelig handel,
hvorimod et 3,5 mm mini jack han til RCA han kabel, er noget man normalt
skal have lavet på bestilling.

(endnu en grund til at handle hos den lokale radioforetning med eget
værksted)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Digital coax kabel (Selector)?

Jeg har da kørt med sådan et kabel, hvor jeg har sat jack stikket i mit
lydkort og det sorte RCA stik i min digitalindgang, i 2 år uden
problemer - lyden har i hvert fald ikke haft udfald eller lign.

Site Timeline