Digital Billedemixer (IE 1394)

Jeg arbejder meget med optagelse af video og redigere mine optagelser på
computeren.
Jeg capture min optagelse via et firewire kabel.
Mit spørgsmål går på om man kan "konstruere" en boks, hvor man har to IE1394
indgange og en udgang.
Man kan købe disse billedemixere med effekter i, men de koster over 20000
På forhånd tak
Flemming

Re: Digital Billedemixer (IE 1394)

Det kan man godt - sådan en box hedder en computer :)

--
M.V.H
Christian Iversen

Re: Digital Billedemixer (IE 1394)
Hej chritstian
Hvordan kan man via en computer veksle mellem to forskellinge firewire
prorte realtime direkte ind i et caputrerer endhed ?
mvh
Flemmig

Re: Digital Billedemixer (IE 1394)

Ved hjælp af specialsoftware. Jeg har desværre ikke noget bedre svar.

--
M.V.H
Christian Iversen

Re: Digital Billedemixer (IE 1394)
Hej Flemming,

Signalet skal jo konverteres fra firewire, mixes og igen konverteres til
firewire og det skal gå rimeligt stærkt, så det kan vel ikke forbavse at
det koster ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Som en anden skriver: Hvis du har realtidskrav, kan det være at det er det der
gør det.

Ikke desto mindre: Jeg vil tro at du relativt billigt kan bygge en PC der gør
det i realtid, men det kommer meget an på antallet af effekter du skal bruge.
Hvad er det helt præcist du vil?

Iøvrigt: De IEEE1394 kort jeg har set, har typisk haft mere end een ud/indgang
(typisk 4). IEEE1394 er jo en bus, så med mindre du rammer båndbredde loft (og
det gør du ikke med 3 signal i normal DV) så burde et kort faktisk være nok.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                                 snipped-for-privacy@challenge.dk
I do not believe in the creed professed by the Jewish church, by the Roman