Digi pot til et par hundrede milliampere?

Jeg er i gang med en opstilling hvor jeg F8%nsker at styre strF8%mtrE6%kket
fra et 3.7V Batteri via en Microcontroller.

Momentant skal der kunne trE6%kkes ca. 150 mA.

Jeg havde tE6%nkt at gF8%re dette med et digitalt potentiometer, men det
kan man jo ikke lige sE5%dan umiddelbart/kan de ikke tE5%le.

Er der nogen der har nogle ideE9%r til hvorledes dette kunne gribes an?

Mange hilsner

Re: Digi pot til et par hundrede milliampere?

Fortæl lige, hvad du skal bruge det til.