diff scsi

Hejsa,

Jeg står her med et DLT drev med differential scsi, men min scsi
controler er single-ended, altså ikke differential.

Er det en kompliceret opgave at konstrurere en konverter?

Findes der mån nogle integrerede chips der kan klare det meste
uden bøvl?

Links/ideer/erfaringer/skrækhistorier velkomne.

/Morten %-)

Re: diff scsi

Jeg tror ikke det er noget man plejer at gøre selv. Det er nok nemmere at
finde en SCSI controller der understøtter diff. scsi.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Re: diff scsi

Det er godt nok en skam at vi ikke må handle i denne bruppe, men du kan vel
opfordre mig til at lave et opslag i en anden gruppe...