diff scsi

Hejsa,

Jeg står her med et DLT drev med differential scsi, men min scsi controler er single-ended, altså ikke differential.

Er det en kompliceret opgave at konstrurere en konverter?

Findes der mån nogle integrerede chips der kan klare det meste uden bøvl?

Links/ideer/erfaringer/skrækhistorier velkomne.

/Morten %-)

Reply to
Morten Guldager

Jeg tror ikke det er noget man plejer at gøre selv. Det er nok nemmere at finde en SCSI controller der understøtter diff. scsi.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]
Reply to

Det er godt nok en skam at vi ikke må handle i denne bruppe, men du kan vel opfordre mig til at lave et opslag i en anden gruppe...