Diagrammer over Behringers forstærkere ?

Nogen der ved hvor man finder disse <subject> ???

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?
Hej John

Prøv at Google eller fortæl lidt mere specifikt hvad du mangler.

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?

De er praktisk talt ikke til at "finde" på nettet, så du skal ud og købe
dem. Om du kan købe en PDF et sted ved jeg så ikke, men det kan du
formentlig nok.

Peter

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?

Nix. Det er kun autoriserede Behringer værksteder der har dem.

/Preben Friis

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?

Ah, det er nu nok i praksis umuligt. Jeg har i hvertfald nogle stykker
liggende i PDF der er fundet på hhv. eserviceinfo og sharefx.

Peter

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?

....og Google kan med lidt tålmodighed finde et par sider:
http://www.musicparts.com/products.asp?Company=Behringer
http://www.geocities.com/lenkin_tata/elektronika_su.html

..ikke det store, men noget kan man da grave frem :-)

Peter

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?

Det er nok kun indtil de får et brev fra nogle jurister...  Som du måske har
opdaget så er der 0 hits på eserviceinfo selv om du siger der før har været
nogle?

/Preben Friis

Re: Diagrammer over Behringers forstærkere ?
Var ikke det store problem. Da jeg skilte forstærkeren ad viste printet
sig at være så simpelt opbygget at alle kan tegne diagrammet på ca. 5
min. :)

Site Timeline