Diagram til TV spare skinne

Hej med Jer.

Jeg har en projekter og et elektrisk lærred. Jeg har set at i silvan at man kan få en tv-spare skinne. Skinne fungere på den måde at når det stik, hvor tv'et sidder i begynder at bruge mere end standby strøm tænder den de andre stik i skinnen. Jeg kunne godt tænke mig at lave at print så når jeg tænder projektoren kørere lærredet ned og når jeg slukker kører det op igen.. Så det printet skal kunne er at trække et relæ når jeg tænder. Er der nogen af jer nørder der kan finde ud af det :-)

Mvh og God pinse

Daniel

Reply to
Daniel Honoré

"Daniel Honoré" skriver:

Og du er sikker på at det ikke allerede findes som en udgang på projektoren ?

Ja den har ingen udgang til den slags, :-(

Daniel "Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Reply to
Daniel Honoré

er det ikke både nemmere & billigere at købe de færdige

--
  Calle.
Reply to