Diagram til TV spare skinne

Hej med Jer.

Jeg har en projekter og et elektrisk lærred. Jeg har set at i silvan at man
kan få en tv-spare skinne. Skinne fungere på den måde at når det stik, hvor
tv'et sidder i begynder at bruge mere end standby strøm tænder den de andre
stik i skinnen. Jeg kunne godt tænke mig at lave at print så når jeg tænder
projektoren kørere lærredet ned og når jeg slukker kører det op igen.. Så
det printet skal kunne er at trække et relæ når jeg tænder. Er der nogen af
jer nørder der kan finde ud af det :-)

Mvh og God pinse

Daniel

Re: Diagram til TV spare skinne

Og du er sikker på at det ikke allerede findes som en udgang på
projektoren ?

Re: Diagram til TV spare skinne
Ja den har ingen udgang til den slags, :-(

Daniel

Re: Diagram til TV spare skinne
er det ikke både nemmere & billigere at købe de færdige
--
  Calle.

Site Timeline