Diagram til telefoncentral ?

Hejsa !!

Er der nogen, som har et diagram til en Menuet 308i telefoncentral ?

Findes der evt. et link til en på internettet ?

Mvh
Michael

Re: Diagram til telefoncentral ?

Er det komplet diagram du mener?
Eller blot en liste/tegning over tilslutningerne?

--
mvh Uffe

Re: Diagram til telefoncentral ?
Det er komplet diagram. Tilslutninger har jeg.

Re: Diagram til telefoncentral ?

Det tror jeg du får besvær med at skaffe.
Har selv søgt, men gav op.
Jeg havde selv problemer med programmeringen, men fik det løst :-)

--
mvh Uffe

Re: Diagram til telefoncentral ?

Jeg har ingen diagrammer, men et link til producenten
http://www.voxtream.dk/MenuetMezzo.htm

Mvh
Tommy

Re: Diagram til telefoncentral ?

Hvis du har boxen så tager en gang reverse engineering maks 2 - 3 dage :-).
Software er noget andet, men det er diagrammet jeg tænker på.

Re: Diagram til telefoncentral ?

Man skal VIRKELIG være vild i varmen før man (mig ihvertfald) gad at sidde
og tegne et diagram af ved reverse engineering...

Har du prøvet det ved større print ?

m.v.h.
lasse

Re: Diagram til telefoncentral ?

Hvis en Christian Rovsing CR80 computer, samt en HP8000SI hører under
små print så nej.

Re: Diagram til telefoncentral ?
Hej Lasse

Det er også den besværlige måde, man laver en kopi af printet ud fra et
scannet billede af printet, og så generere man diagrammet ud fra netlisten
til printet.

Mvh Max

Re: Diagram til telefoncentral ?

Printet er ca A3 størrelse (skriver A-tre).
Så kommer et par mindre print oveni.
Alt i alt for meget til, at jeg gad gå i gang med den opgave :-)

Men sådan er vi jo så forskellige.

--
mvh Uffe

Re: Diagram til telefoncentral ?
Ja det ville da tage lidt for lang tid.

Har dog fundet nogenlunde frem til fejlen. Der er nogle lokal numre, som
ikke virker. Det er nogle SMD transistorer, der er brændt af.

Jeg kan dog ikke rigtig få noget ud af det, der står på dem.

eks. "3F P 59" det står på den ene. Nogen der kan fortælle mig hvordan man
aflæser sådan nogle ?

Mvh
Michael

Re: Diagram til telefoncentral ?