Diagram til Sony SLV-E735

Hejsa Ng

Håber, at der er en som kan hjælpe mig med et diagram til en sony video
SLV-E735. Det som jeg mangler er et siagram over hele PSU delen 230 V delen.

Videoen er helt død.

please er der ikke en som kan hjælpe mig.

PS. min mail er snipped-for-privacy@hotmail.com fjern (no spam) i mail adr.

De bedste hilsner

Jess

---
Re: Diagram til Sony SLV-E735
On Fri, 16 Jul 2004 17:35:45 +0200, "Jess" <signmea(no

Nej.

Ja.

Jo - skift alle lytter i PSU.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Diagram til Sony SLV-E735

Jeg vil med det samme prøve at skifte lytterne

Har du ellers andre ider eller er den næsten helt sikker med lytterne.

og skal det kun være på primær sider eller skal det også være på sekundær
side af trafoen.?

og 1000 tak for dit svar

De bedste hilsner

jess

---
Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hej!

God idé!

Well, det er kun ca. 99% sikkert såeh ;-)

Først og fremmest på primærsiden, men skift også på sekundær når du alligevel er
igang.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hejsa Kim

Jeg kan se at AN8028 også er kortsluttet mellem dens Vcc(pin 7) og GND (Pin
5) denne er sikker røget grundet defekt lyt .

Ved du hvor jeg som privat kan bestille en ny IC. af typen " AN8028"
www.rs-components.dk/ har den ikke.

De bedste hilsner

Jess

sekundær
alligevel er

---
Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hej!

Hmm, dagnammit! Du er åbenbart i den sidste 1% af tilfældene :(

Well, den koster ca. 36,- +moms hos JørgenP elektronik. Kan evt. tage een med
næste gang jeg er der - i så fald må du lige maile mig :) Jeg kan ikke garantere
hvornår det bliver, men mon ikke det bliver indenfor 14 dage...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hejsa Ole & Kim

Jeg vil gerne sige jer 1000 tak for jeres meget hurtige svar det var rigtig
pænt af jer.

Jeg har fundet en helt ny video til 895,- med alt hvad der høre til. Hi-Fi,
6 hoveder og så fremdeles den køber jeg sikkert i stedet men nu må vi se.

kan i have det rigtig godt og en have en dejligt weekend.

De bedste hilsner

Jess

---
Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hej!

No problemo.

Well, er din egen ikke også en HIFI-maskine? I så fald giver det ikke mening at
købe en ny (som sandsynligvis er dårligere end den du allerede har). Især ikke
når den kan laves for 50,- i stumper....!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Diagram til Sony SLV-E735

Bare et tip. Prøv at kikke ved aswo. 19,91,- plus moms. Synes tit de ligger
under de andres priser.

/ole

Re: Diagram til Sony SLV-E735
Hej!

Okay, dog er det nemmere (for mig) at handle hos JørgenP.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Re: Diagram til Sony SLV-E735

Det er også mere hyggeligt at ringe til JP frem for at bestille over aswo's
hjemmeside. Tit er det også svært at se (hos aswo) om det nu også er den
rigtige komponent :-)

/ole

Site Timeline