Diagram til Sony dvd-receiver

Hej!

Jeg prøver at reparere en Sony DVD-receiver (model HCD-S880) og mangler et
diagram. Strømforsyningen er brændt på sekundærsiden og der er minimum 3
smd-komponenter som jeg ikke kan se hvad hedder.

Så hvis du har et diagram over sådan en fætter så sig endelig til :)

Printet hedder iøvrigt "1-685-080-21 Power PWB" hvis det har nogen interesse...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

Re: Diagram til Sony dvd-receiver

interesse...

Der ligger diagram til en hcd-gn880 her: http://www.sharefx.com/archive.asp
. Med lidt held kunne psu'en måske være identisk ?

mvh
Ebbe

Re: Diagram til Sony dvd-receiver

http://www.eserviceinfo.com/ har en til en S800 ser det umiddelbart ud til.
SONY HCD-S500_800.part1.exe

Peter

Re: Diagram til Sony dvd-receiver
Hej gutter!

Tak for hjælpen, jeg har nu fået hentet mig et komplet diagram over
forstærkeren. Nu mangler jeg bare tiden til at reparere den :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som netop er kommet hjem fra Jamie Cullum koncert i
Vega!)