Diagram til Sagem reciever

Hej derude
Jeg har en Sagem receiver MK.SAGEM SA 21661564-8 ind K.
Jeg ved  fejlen ligger i strømforsyningen.
Hvis jeg varmer med en varmeblæser starter den op .Når den har stået i et
par timer slukket er den død til jeg varmer igen.Jeg tror at QQ 1505 på
printet er defekt. Jeg kan ikke se hvad komponenten hedder.
Jeg har skiftet alle lytterne i receiveren.
Jeg håber der er en der kan fortælle mig hvor i strømforsyningen fejlen
ligger.
Nils

Re: Diagram til Sagem reciever

Jeg kan ikke hjælpe dig med et diagram, men et generelt smps. tip er  hvis
der sidder nogle høj ohms modstande på primærsiden, så check lige om den/ de
er "vokset"

mvh
JBH

Site Timeline