Diagram til Nad2600 forstærker søges

Er der nogen der ligger inde med et diagram til en NAD 2600 ?

Jeg vil gerne betale, hvis en venlig sjæl er parat til at sende en kopi til
mig.

Hvor kan jeg evt. finde et sådant diagram. Google kunne ikke hjælpe mig

Mvh Kim

Re: Diagram til Nad2600 forstærker søges
Mon ikke Hifi-klubben kan være behjælpelig?? 96 72 11 60
til

Re: Diagram til Nad2600 forstærker søges

Jeg kan prøve at ringe, men de vil sikkert have en god pris.

Mvh Kim

Re: Diagram til Nad2600 forstærker søges

Sjovt at alle har den holdning.

Faktisk har den en rigtig god pris på det - yderst rimelig !

Re: Diagram til Nad2600 forstærker søges
Og nummeret er 96721060 ikke 96721160

Kenneth

Re: Diagram til Nad2600 forstærker søges

Jeg gav 150 for en komplet service manual til NAD 304.....det bliver da ikke
billigere :-/

Mvh.

--
Morten