diagram til musical fidelity p 270

hej hvis der skulle være nogen der ved hvor et sådant kan skaffes ville jeg
være taknemlig
mvh
cba

Re: diagram til musical fidelity p 270
Hej!

Hvad er den/det, og hvad fejler den/det?

Re: diagram til musical fidelity p 270
musical fidelity p 270 er en 50 watt klasse a spille.
lytterne er ved at stå af .men de er lavet til musical fidelity
og uden angivelse af farrad eller volt måske er enkelte driver transistorer
også gået

mvh
cba
jeg

Re: diagram til musical fidelity p 270
Hej!

Lytternes kapacitet kan du vel sjusse dig frem til pga. størrelsen.
Mærkespændingen kan du få fat på ved at måle spændingen over dem og lægge lidt
til.

Mht. transistorerne kan du jo gå igang med et multimeter på diodetesteren :)

Re: diagram til musical fidelity p 270
Hej
Jeg har et diagram et sted.
Jeg var engang en lykkelig ejer af sådan en. Hold kæft hvor jeg savner
den !!

Ps.
Lytterne er på 22000 uF/80V hvis jeg ikke husker helt galt
Claus

Re: diagram til musical fidelity p 270
hej claus jeg vil gerne betale dig for et diagram kopi
min ven savner også sin main amp
ja den følger sgu med selv idag

mvh cba 38874367

jeg

Re: diagram til musical fidelity p 270
Der er meget af det tunge grej fra slutningen af 80-erne som stadigvæk
bliver brugt, og ejerne har ingen planer om at udskifte det. Jeg har selv en
Threshold som absolut ikke har mødt sin ligemand endnu.

/ Hans

Re: diagram til musical fidelity p 270
jeg ser der er en på den bla avis pris 5000
nok lidt i overkanten
mvh
cba
en

Re: diagram til musical fidelity p 270

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Jeg kan se to Threshold SA-3 til 7 og
9k, og en P270 til 5.5K, men hvis det er P270-eren du hentyder til er prisen
efter min mening ok. Skal du ud og købe nyt som matcher disse forstærkere
skal du virkelig til lommerne.

/ Hans

Site Timeline