diagram til musical fidelity p 270

hej hvis der skulle være nogen der ved hvor et sådant kan skaffes ville jeg være taknemlig mvh cba

Reply to
carsten

Hvad er den/det, og hvad fejler den/det?

Kim Voss Schrader

musical fidelity p 270 er en 50 watt klasse a spille. lytterne er ved at stå af .men de er lavet til musical fidelity og uden angivelse af farrad eller volt måske er enkelte driver transistorer også gået

mvh cba "Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@tdcadsl.dk...

jeg

Reply to
carsten

Lytternes kapacitet kan du vel sjusse dig frem til pga. størrelsen. Mærkespændingen kan du få fat på ved at måle spændingen over dem og lægge lidt til.

Mht. transistorerne kan du jo gå igang med et multimeter på diodetesteren :)

Kim Voss Schrader

Hej Jeg har et diagram et sted. Jeg var engang en lykkelig ejer af sådan en. Hold kæft hvor jeg savner den !!

Ps. Lytterne er på 22000 uF/80V hvis jeg ikke husker helt galt Claus

carsten skrev:

Reply to
Claus

hej claus jeg vil gerne betale dig for et diagram kopi min ven savner også sin main amp ja den følger sgu med selv idag

mvh cba 38874367

"Claus" skrev i en meddelelse news:3fb3fb79$0$29363$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

jeg

Reply to
carsten

"carsten" skrev i en meddelelse news:7njtb.287$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Der er meget af det tunge grej fra slutningen af 80-erne som stadigvæk bliver brugt, og ejerne har ingen planer om at udskifte det. Jeg har selv en Threshold som absolut ikke har mødt sin ligemand endnu.

/ Hans

Reply to
Hans

jeg ser der er en på den bla avis pris 5000 nok lidt i overkanten mvh cba "Hans" skrev i en meddelelse news:3fb60243$0$30085$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

en

Reply to
carsten

"carsten" skrev i en meddelelse news:kHkub.1371$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Jeg kan se to Threshold SA-3 til 7 og

9k, og en P270 til 5.5K, men hvis det er P270-eren du hentyder til er prisen efter min mening ok. Skal du ud og købe nyt som matcher disse forstærkere skal du virkelig til lommerne.

/ Hans

Reply to
Hans