Diagram Til Hiraga Le Class A

Hejsa
Skulle der være nogen, der ligger inde med, et diagram til ovennævnte
forstærker, det er altså ikke 20 watteren, men 30Watteren, jeg skal bruge
Problemet er at jeg har en 30watter som ere brænt af i den ene side, og
printet, er altså ikke det samme som 20 watteren idet jeg har et sæt 20
watter liggende.
MVH René Rattenborg

Re: Diagram Til Hiraga Le Class A
http://www.jls-info.com/julien/audio/hiraga.htm

/ Hans

Re: Diagram Til Hiraga Le Class A
Wauw
Det var hurtigt
Tusind Tak
MVH Renésemann

Re: Diagram Til Hiraga Le Class A

Goble goble, eller hedder det Google. :-)

Jeg søgte såmænd bare på "Hiraga 30W" og sørme så om ikke der dukkede noget
brugbart op.

/ Hans

Re: Diagram Til Hiraga Le Class A
Hej Hans
Jeg har også prøvet at søge på Google,mange gange,uden 30 watts resultatet,
men ikke denne gang. mVH René
snip

Site Timeline