Diagram til en 3-phase motor styring

Men en Pic-kreds PICAXE-28x er jeg ved, at lave en 3-phase motor styring.
Men da det er første gang jeg skal arbejde med en 3-Phase Brushless motor,
vil jeg gerne spørge jer om der skal ekstra komponenter på eller diagrammet
direkte kan
benyttes som det er?
Og hvis diagrammet skal ændres, vil du så være behjælpelig med redigeret
diagram ;-)
Og sende det til min E-mail: mjs AT nypost DOT dk som et JEPG-billede

http://www.sunwind.dk/3PhaseBrushlessDCMotor.jpg

Monie Jacobsen

Re: Diagram til en 3-phase motor styring

diagrammet

Elektor havde en artikel om 3 faset brushless motorer til modelfly o.l. i
forrige nummer. Der kunne du måske hente lidt inspiration

mvh
JBH

Re: Diagram til en 3-phase motor styring
Hej JBH
Jeg tvivler på om elektor beskriver dette diagram.
Så jeg forsat er meget intresseret i om diagrammet kan bruges som vist...
eller der skal tilføjes nogen få ændringer.

Mvh
Monie

Re: Diagram til en 3-phase motor styring

Tag et kig her, tror det kan besvare dit spørgsmål:

http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00857a.pdf

Mvh
Gert K.

Re: Diagram til en 3-phase motor styring

det var sq en behagelig note, som jeg ikke kendte i förvägen.

Bo //

Re: Diagram til en 3-phase motor styring
Hej Gert K
Det var "sku" et meget fint web-lin du har fundet her..
Jeg vil kigge nermer på dette matriale.
Rigtig mange tak Gert

Med venlig hilsen
Monie

Re: Diagram til en 3-phase motor styring

Velbekomme :-)

Mvh
Gert K.

Re: Diagram til en 3-phase motor styring

Diagrammet er magen til, Men da de 3 øverste powerfets styres i forhold til
forsyningen (+)  og de 3 nederste styres i forhold til stel, skal bufferne
konstrueres efter dette.

Den artikel, med byggevejledning  jeg tænkte på, er i  Elektor Februar 2006
side 22

mvh
JBH

Site Timeline