Diagram til Dell lcd skærme

Hejsa

Er der en venlig sjæl som hved hvor jeg kan finde et diagrammer til dell lcd
skærme??

Jeg har 2 stk hvor bagrundsbelysningen er defekt.

Jeg har også en anden lcd skærm med sammen prob, så et sted hvor der kan
finde diagrammer på nettet ville være dejlig.

På forhånd tak.
Mvh
Tommy

Re: Diagram til Dell lcd skærme
Hej!

Du har vel forsøgt alm. fejlfinding ikke? Man kommer sq langt med multimeter og
tålmodighed. Diagrammer _kan_ desværre vise sig svære/umulige at finde (er
ihvertfald min erfaring med computerfladskærme).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Mere FireFly? Så udfyld din Browncoat-profil nu!

Re: Diagram til Dell lcd skærme

Som Schrader skriver, er multimeteret fantastisk.
Diagrammer er for besværlige, når det kun er lyset... efter min mening
altså.

Jeg har selv en Dell skærm stående, der er lavet på den måde. Jeg husker
hverken hvad eller hvor jeg målte. Men fandt et punkt hvor der er en
spænding på omkring 16V, når skærmen er tændt. Der klaskede jeg en ledning
fra inverterns positive strømtilførselspunkt til. Det har virket siden...
husker ikke den eksakte fejl, men det tog ca. 10 minutter at løse fejle.

-- Thomas

Site Timeline