Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne

Subject søges i kopi.

vh Peder Simonsen

Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne
Hej Simon.

Jeg har et diagram til Beocenter 3500, type 2401. Det er en Beomaster 3000-2
med en grammofon på toppen. Jeg har brugt det med stort held til at reparere
min Beomaster 3000-2.
Jeg scanner og sender dig 6 billeder, så må du selv klistre dem sammen med
Photoshop, eller hvad du nu har.
Med venlig hilsen Jørgen.

--
Med venlig hilsen, Jørgen
Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne
Hej Simon.
Tegningerne er sendt til din mailadresse, hvis jeg ellers har forstået den
ret. Ellers kom igen.
Med venlig hilsen, Jørgen

Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne

Jørgen Christensen kan du klare et eks. mere, jeg står også med en B&O 3000,
der ikke vil mere.
Derfor hvis du sender en kopi til mig vil jeg være meget taknemlig >

M.v.h.
Børge Larsen

bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne
Hej!

vil også gerne bede om en kopi... :-)

på forhånd tak...

/Rasmus

Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne
Jeg kan sende dem i morgen. Det tager jo lidt tid med et 56k-modem. Så kan
vi også se, om der dukker flere ønsker op.

--
Med venlig hilsen, Jørgen
Re: Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne

vh Peder Simonsen

Site Timeline