Diagram til B&O LE6000

Hej.

Mit fjernsyn er gået i stykker, og jeg mangler derfor et diagram til mit
LE6000.

Er der nogle af jer der ligger med et, eller ved hvor det kan downloades
eller lign.
;o)
Lars

Re: Diagram til B&O LE6000
Hej!

Nej, du mangler "at fejlfinde".

Igaaaaaaaaaaaang!

Re: Diagram til B&O LE6000
Fortæl dog hvad den fejler. Der kunne måske være hjælp at hente.
/Hans

On Fri, 10 Oct 2003 15:42:13 +0200, "Lars"

Re: Diagram til B&O LE6000
On Fri, 10 Oct 2003 21:15:07 +0200, Hans Kjaergaard

Hvis man skifter CNR50 + div lytter når man langt......
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Diagram til B&O LE6000

Og BUT12 i så fald :) Og så kan man jo altid kaste et par nye
boosterkondensatorer efter kassen når man nu er igang...

Re: Diagram til B&O LE6000
Det er den vertikale billedgenerator der er klappet sammen. (tror jeg nok)

Der er en smal stribe på skærmen.

Der mangler en trekant ....

og et diagram .... *ggg*

Jeg har tjekket div. flade lytter + kortsl. transistorer, men fandt ikke
noget i første omgang.
Jeg vil gerne lige have et skob på,  men jeg mangler målepunkter mm.

Re: Diagram til B&O LE6000
Hej!

Vandret eller lodret stribe/linje?

Erhm? Jeg er ikke helt med, så du må nok lige uddybe.

Ja, det har vi hørt!

Surt.

Målepunkterne finder du på undersiden af printpladen. Prøv selv!

Re: Diagram til B&O LE6000

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry, i'm just
a dumb, blonde, danish boy"

;o)
Lars

.... og jeg mener det *GGG*

Re: Diagram til B&O LE6000
Hej!

Dvs. du vil ikke have hjælp? Du er da en underlig fætter...

Nu er det jo ikke mig, som vil have diagram uden at have kigget på tingene
først...

Re: Diagram til B&O LE6000
Har kikket... Kunne ikke finde noget....
Er selv elektronikfagmek.

Det er SKU DA DERFOR JEG SKAL BRUGE ET DIAGRAM !!!!

Re: Diagram til B&O LE6000
Hvis man taler pænt kan man få hjælp.
Står man med sin store stolthed i døren og råber er der nok ikke nogen
der hører efter.

/Hans
Som lægger sin servicemanual ned i kælderen.

On Sun, 12 Oct 2003 13:30:51 +0200, "Lars"

Re: Diagram til B&O LE6000

Erfarne reperatører som Kim og Ole G kan sagtens arbejde uden diagram og
kan, i mange tilfælde, også forklare andre hvordan fejl skal løses, igen
uden diagram.

Re: Diagram til B&O LE6000

For lige at blive i sproget:

HVAD FEJLER DET?

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Diagram til B&O LE6000
Hej Lars

Hvis du ikke kan fejfinde uden et diagram, så skulle du måske
overveje at finde noget andet at kalde dig.

Mvh Max

Re: Diagram til B&O LE6000
Hej!

Find dig et andet erhverv i så fald...

Re: Diagram til B&O LE6000

Måske d'herrer lige skulle kravle ned af piedestalerne ?
--
snipped-for-privacy@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......!  "

Erhmm, jeg er skam ikke oppe på noget som helst :)

Men jeg synes ærligt talt "Lars" her burde tackle situationen anderledes. Han er
ihvertfald ikke min kop te med de kommentarer han kommer med. Man prøver at
hjælpe og får en spand l... i hovedet.

Og så tror jeg vist vi skal tilbage i kaffeklubben ;-)

Re: Diagram til B&O LE6000

Ok ,  sådan så det nu umiddelbart ud ;)

Alle kan vel gøre en uheldig entre et sted, uden at de garvede brugere
behøver foreslå vedkommende at skifte job, eller hür ?

Jeg kunne nævne masser af ting, hvor man ikke sådan lige bare barberer
geden ved at skifte løs, eller svinge tinsprøjten ......

(Fik du iøvrigt nogensinde den HR-S 5000 til at virke ?)

Det kan ej udelukkes ;)
--
snipped-for-privacy@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......!  "
Re: Diagram til B&O LE6000
Hej!

Tja, nu foreslog han jo ligesom først at jeg holdte mig til biler istedet for
elektronik...

Enig, men jeg er nogen gange træt af at være "den flinke dreng"...

(Jep, den fik rigtig hastighed da jeg skiftede 25(!) lækkede lytter på
motorstyringsprintet. Men stereolyden blev aldrig rigtig god pga. slidt tromle).

Ej heller benægtes ;-)