Diagram til B&O Beolab 4000

Hej!

Nogen af jer der har et diagram over B&O's BeoLab 4000 højttalere? Den ene vil
ikke aktivere når den har spillet i 10-15 minutter og da alle halvledere er SMD
kan jeg ikke just gennemskue typerne :(

Så hvis du har et diagram over højttaleren ville en kopi være mægtigt!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram til B&O Beolab 4000

vil
er SMD

Nej, jeg har ikke noget diagram.
Men plejer du da ikke at sige at et diagram er unødvendigt ;-)

En lille ide kunne måske være at lave målinger på begge og så sammenligne.

--
mvh Uffe

Re: Diagram til B&O Beolab 4000
Hej!

Nej, det er ikke hvad jeg plejer at sige. Jeg plejer at sige, at diagrammer i
første omgang er unødvendige. Hvis man ikke kan finde fejlen ved alm.
fejlfinding (checke lytter, dioder, transistorer m.v.) kan man ty til et diagram.

Ja, men så skal jeg åbne den anden osse :-/

(Det bliver jeg sq nok nødt til...).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram til B&O Beolab 4000
Hej Kim

Jeg har et sæt til at ligge, men filen fylder ca 850K. Hvilken email skal
jeg sende den til? hvis du da er interesseret...

/Nielsen

vil
er SMD

Re: Diagram til B&O Beolab 4000

Hej Nielsen

Du skulle vel ikke også lige inde med et diagram til en BEOlab 4500

Venligst Lars

Re: Diagram til B&O Beolab 4000
Hej Lars

Nej desværre ikke.......

Re: Diagram til B&O Beolab 4000
Hej!

Meget gerne til den adresse jeg skriver fra pt!

Håber du ser dette, da jeg mangler diagrammet ret slemt...

PS: I andre må (også) gerne maile mig hvis i skulle have det liggnede!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram til B&O Beolab 4000
Hej Kim

Filen bør ligge i din indbakke nu........

/Nielsen

skal

Site Timeline