Diagram til Audiolab 8000C

Hej i gruppen

Jeg har støvet min gode gamle Audiolab 8000C af og ville prøve den af, men
den ville ikke som jeg ville. Jeg har så opdaget at der er nogle enkelte
komponenter der er brændt af, så dem vil jeg have skifter. Så er det jeg
mangler et diagram, skulle der være en i gruppen der kan hjælpe mig med
dette ? Enten som en sendt fil, eller et link til hvor jeg kan finde et
sådan.
Hvis en af jeg har et sådan diagram som fil, og den fylder mere end 2 Mb, så
kontakt mig lige inden man sender, for jeg har ikke så meget plads i min
mailbox.
Hvis nogen vil sende, så gør det til mythos_43 snabela hotmail.com

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Re: Diagram til Audiolab 8000C
Hvem her i dk forhandler Audiolab nu om stunder ?

Kim Larsen

Re: Diagram til Audiolab 8000C

Et diagram bliver det sikkert svært at få fat i.

Audiolab er opkøbt af  TagMcLaren for flere år siden

http://www.iaguk.com/tma /

I starten havde de et udmærket teknisk diskussions forum, men det ved jeg
ikke om de har mere.

--
Kristian

Re: Diagram til Audiolab 8000C

Jeg har kontaktet dem om fredagen, og de skrev tilbage at de ville kigge på
sagen, og de mente ikke det var umuligt at hjælpe mig.

Kim Larsen

Site Timeline