Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 spors

Hjælp søges!
Jeg har et par 9000X der skal restaureres, men savner diagram. Der findes e
t på nettet men det er så dårlig en scanning at det næsten er ulæ
selig
Hvem kan hjælpe evt. en manual som jeg kan låne for scanning.

Børge

Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 s pors
på nettet men det er så dårlig en scanning at det næsten er ulæselig
Du kan hente det her:

http://www.hifiengine.com/hfe_downloads/index.php?tandberg/tandberg_9100x_9200xd_service.pdf

Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 spors
es et på nettet men det er så dårlig en scanning at det næsten er u
læselig
_9200xd_service.pdf

Hej!
Tak for dit svar. Den har jeg, men den er ikke dækkende for en 9000X

Børge

Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 spors

Kig her :

http://sportsbil.com/tandberg/

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 spors

Hej Jan!
Tak for dit svar, det er netop denne jeg har, og det er den samme der går
 igen overalt. Der må findes noget læsbart over audio delen. diagram ov
er logic styringen findes i manualen for 9100x og det er OK

M.v.h.

Børge

Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 s pors
på nettet men det er så dårlig en scanning at det næsten er ulæselig
Hvor bor du? .
/KE.

Re: Diagram Tandberg båndopt. 9000x 4 spors
es et på nettet men det er så dårlig en scanning at det næsten er u
læselig

Jeg bor i Århus

M.v.h.

Børge