Diagram - Sony STR-DE375

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe med et diagram til en Sony STR-DE 375 receiver ?

M.v.h.
C Nielsen

Re: Diagram - Sony STR-DE375
Hej!

Mener jeg har diagrammet til en STR-DE475 liggende. Skulle have fikset
"hvid støj" i centerkanalen, men forstærkeren blev erstattet af en
HarmanKardon istedet...

Hvad er symptomerne?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram - Sony STR-DE375

Jeg har i hvertfald til 475 og 425 og et utal andre - men desværre ikke til
375.

Peter

Re: Diagram - Sony STR-DE375

Bas / Diskant regulering - fungerer ikke. Ellers ok.
Jeg vil meget gerne have en kopi af diagrammet, hvis du da har mulighed for
at scanne det ind og maile det til mig.

M.v.h

Carsten

Re: Diagram - Sony STR-DE375
Hej!

Hmm, den kan ikke sættes i "direct" mode vel? ;)

Det er en PDF, så sender den senere. Ellers mind mig om det via en mail :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram - Sony STR-DE375

Nej. Det kan den ikke.