Diagram/servicemanual til Nikko Alpha-II forstæ rker søges.

Hej Ng,

Det er et par gamle sager som Audioscan solgte omkring 1980 og de blev
brugt både i private stereoanlæg og til PA-brug på diskoteker.¨

Jeg fik for nylig to stykker overdraget inden de blev dumpet på
genbrugsstationen.
Den tidligere ejer fortalte at de gik på pension for nogle år siden da
han skiftede til Klasse-A forstærkere.
Jeg tror ikke at de fejler noget bortset fra Elektrolytter der er +25 år
gamle, men de skal gås efter i sømmene inden de kommer til at spille
igen i "knægtenes" hjemmestudie.

Jeg har fundet et forbindelsesdiagram mellem nogle af printkortene og
flere steder på internettet hvor dokumentationen er $$$ uden garanti for
om den er anvendelig. Ellers små jeg igang med reverse engeneering.

Et fotografi/fotokopi af diagram/manual i en fornuftig opløsning
modtages med kyshånd.

Hvis du mailer skal du omskrive min returadresse så du ikke lider samme
skæbne som de spambotter der kører i skoven på den.

/Lars

Site Timeline