Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil

Hvor finder jeg ovenstående diagram ?
Hvor finder man i det hele taget diverse diagrammer til forskellige
apparater? Tv, video uden at skulle betale en formue for dem, og ikke være
sikker på de dukker op...?

Re: Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil
Hej Rasmus,

Hvor finder vi det ovenstående problem? ;-)

Tjaa, køber dem hos nogen, som du har tillid til, eller ved at undgå, at
købe diagrammerne uden at du øjeblikkeligt får dem i hånden!?

Hilsen
Lars

Re: Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil

Hovedprintet er knækket ved linieindgangene, den har jeg så repareret, men
der kommer stadig ingen lyd ud. Jeg sætter 1 khz ind og følger printbanerne,
de løber ned i den anden ende hvor man styrer bas og hvor stort inputsignal
man putter ind, men jeg synes jeg kan måle signal på de 2 indgange jeg ikke
har brugt. Jeg har en formodning om at de lille print ikke får forsyning,
derfor kunne jeg godt tænke mig at se diagrammet.

være
Kan jeg stole på dig?? Har du et sådan diagram liggende??

Re: Diagram Pioneer Gm-x404 Audioforstærker til bil
Hej Rasmus,
printbanerne,
inputsignal
ikke

Hmm! - Kender ikke forstærkeren, men kan du ikke bare finde et par aktive
komponenter og måle, om der er et spændingsfald over hver af disse?

Du kunne evt. forsøge, at tænde forstærkeren, sæt en *gammel* højttaler på
udgangsbøsningen, og bruge pegefingeren til at brumme/støje/knitre dig
baglæns igennem forstærkeren.
Herefter møder du sikkert fejlen, da den sikkert må ligge mellem dette sted
og dét sted, hvortil du kunne spore signalet fra din 1kHz signal generator.

EN høkermetoder, men sådan plejer jeg, at fejlfinde i HIFI/audio-udstyr! :-)

Ja, dét tror jeg bestemt.

Nej, desværre!

Hilsen
Lars