Diagram på Radiometer MS 26 målesender

Jeg har en gammel Radiometer MS 26 mE5%lesender, som jeg skulle bruge
her for et par dage sidden, og den ter sig lidt, den er ikke sE6%rlig
frekvens stabil, og det burde den vel vE6%re. Jeg skal nok pE5% jagt efter
dF8%de lytter.
Er der nogen der har noget info, meget gerne en manual over sE5%dan et
bE6%st?

Hilsen Steen

Re: Diagram på Radiometer MS 26 målesender

Hej
Jeg har en gammel Radiometer MS 26 målesender, som jeg skulle bruge
her for et par dage sidden, og den ter sig lidt, den er ikke særlig
frekvens stabil, og det burde den vel være. Jeg skal nok på jagt efter
døde lytter.
Er der nogen der har noget info, meget gerne en manual over sådan et
bæst?

Hilsen Steen

Efterlys diagrammet under 'købes' på www.brugtgrej.dk .
Ud over (halv)døde lytter er også (skærm)gittermodstande under mistanke.

Hilsen Sven

Site Timeline