Diagram på en Tektronix 1720/1721

Hej gruppe.

Skulle der være nogen her der har adgang til service manualer/diagrammer
på Tek 1720/1721 i papirformat hvor diagrammet er med ?

Jeg har været på Tek's side og hente den officielle user/service manual.
Der kræves login for at hente den, så jeg har spejlet den her:

https://www.dropbox.com/s/q2oa4snirchd8vv/070584607_0.pdf

Pudsigt nok så er der gået et eller andet galt da Tektronix
digitaliserede manualen, så lige netop diagrammerne er blanke -
ihvertfald her på min computer ;-(

Nogen der kan hjælpe ?

// Per.

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721

Jeg har vE6%ret ude for det samme. Jeg bad blot Tektronix om et
Password. Og sE5% var det let at downloade en servicemanual.

BF8%rge

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721

Hvis du nu nærlæser kan du se, at jeg skam har login, og har downloadet
den direkte fra dem, problemet er da Tek digitaliserede manualen, så
forsvandt diagrammerne...

Anyhow, jeg har droppet projektet og kastet mig over et andet apparat.
Uden et diagram kan jeg ikke finde hoved eller hale i kredsløbet :-)

// Per.

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721
Hej Per

Kan du give et eksempel på en blank side? De ser ud til at virke her.

--
Mvh, Kim

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721

Fra afsnit 8-32 til 10-1 er der blanke sider (udover en overskift på
nogle af dem), diagrammet og tegninger er pist væk.

// Per.

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721
Hej Per

Øv, du har ret, de er helt tomme bortset fra overskrifter :(

Surt når man lige tror man har fundet hvad man skal bruge.

--
Mvh, Kim

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721
Hejsa,

Er letlæseligt med Foxit Reader....

/Claus

Re: Diagram på en Tektronix 1720/1721

Prøvede lige med denne reader. Virker heller ikke på de pågældende sider...

--
Mvh, Kim

Site Timeline