diagram på digitalur

jeg mangler et diagram / byggesæt til en amlindeligt digitalur (24-timers)
og med almindelige 7 segment lystal, alt hvad jeg har kunnet finde har været
noget avanceret noget, jeg skal bare bruge et ur, selvfølgelig med mulighed
for at stille uret også.. evt. hvis det kan købes så byggesæt er jeg også
interesseret, nogle der har en ide til hvor jeg finder det mest simple ?

//Brian

Re: diagram på digitalur
Hejsa,

Velleman K8089?

Kan bl.a. købes hos Elextra til den nette sum af 545kr som byggesæt.

/Claus

Re: diagram på digitalur
Ja, tak, men jeg havde nu forestillet mig en med de "normale" størrelse
lystal.. ikke en kæmpe som denne..

//Brian

[...]

Hej BP-Champ

Prøv at søge på     7 segment clock arduino

er det sådan noget du ønsker ?

Max

Site Timeline