Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Hej med jer.

Jeg søger et diagram over én af de strømforsyninger man lavede på E
FG/Teknisk skole som elev i 1990'erne.

Det er udgaven med 2 analoge instrumenter, samt spænding og strøm-regul
ering.

På printet står der v2.2 og den kan levere ca. 24V og knap 2A

Der har været en lign tråd i 2008 ang. en mindre udgave med 1 instrumen
t.

Hvis nogle ligger inde med dette og skulle have lyst til at dele, så vil
jeg blive glad.

HC

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Jeg har diagram til en EFG strømforsyning fra 1983, men mon ikke det er den
samme?

Skal lige hjem i gemmerne og lede.
Skriv lige en mailadresse som dur, så sender jeg den til dig.

Henrik

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne
 den
Der er da en chance. Jeg er ikke klar over hvornår de skiftede modeller.

teamhm.dk(AT)gmail(DOT)com

Tak for hurtig respons ;-) Skal til at modificere de 2 jeg har, og alternat
ivet er at jeg selv skal i gang med pennen...men hvorfor opfinde den dybe t
allerken igen :)

HC

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne

Hvis du gider, må du meget gerne sende til mig også, da jeg har netop en
sådan halvdefekt strømforsyning fra, ja, omkring 1983.

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Hej Martin

Din mailadresse kan jeg ikke lige tyde.

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne

bare fjern +spamfree+

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne
skole som elev i 1990'erne.
blive glad.

Mellem år og dag har jeg fundet flere af disse strømforsyninger på
genbrugsstationen. På et tidspunkt fik jeg tilsendt et par PDF-filer med
dokumentation over både den gamle fra 70'erne med eet instrument og de
nyere med to instrumenter - analog eller digital.

Send mig din mailadresse når du har omskrevet domænet i min returadresse
til get2net punktum dk, så jeg sender filerne - Det gælder alle i tråden
som mangler.   (Tak til ER der i sin til hjalp mig)

/Lars

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne

sku lige til at melde mig på banen, har stadig  dokumenterne sku nogen
mangle.

Tak fordi du huskede mig Lars.

Men vær lige obs på der er utallige udgaver af den samme strømforsyning
fra den gang.

mvh Erik (ER)

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne

Det anede mig :-)  - Der må findes en hel serie af instrumenter fra de
år. Mon ikke de kan byggevejledninger kan samles sammen og deles..
Jeg byggede selv FET-voltmeteret i 1976 på basisåret - men fik så aldrig
praktikplads og blev på den måde tvunget til at skifte spor. (Noget
indenfor software)

Noget andet, duer den mail-adrersse du skriver fra? ellers så send mig
lige en mail.

/Lars

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne
  ja den dur min mail, så du kan bare skrive.

mvh Erik

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Lars var så flink at dele med mig, men desværre er min model ikke iblan
dt de dokumenter jeg fik.

Så hvis du har mod på at sende mig dine vil det være fint.

HC

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne
skole som elev i 1990'erne.
blive glad.

Hvis nogen kan hoste på en hjemmeside vil jeg scanne havd jeg har,
alternanivt må i smide en email til mig og jeg sender en pdf til de
interesserede.

mvh Erik

ps pga af travlhed med akut sygdom hos nært familiemedlem kan der dog gå
lidt tid

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne
Erik skriver:

Host - jeg har vidst plads.

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90' erne

host også til lidt plc-software?( det var melsec ikke ) skal lige
foretage et tlfopkald.

mvh Erik

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne
Erik skriver:

Ikke nødvendigt længere.

Melsec'erne er væk og der er kun Siemens tilbage.

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Det kan jeg sagtens Erik ...

Jeg skal da lige spørge rundt blandt kollegaerne om de har
diagrammerne i gemmerne stadigvæk

( Jeg drøner til dagligt rundt og prøver at få tampet lidt visdom ind
i hovederne på rødderne, også elektronik elever )

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne

Jeg har et par stykker her, som jeg har fået via gruppen her, for nogle år
siden:
http://www.drivehq.com/file/df.aspx/publish/UlrikSmed/PublicFolder/SkolePSU/bygpsu2.pdf
http://www.drivehq.com/file/df.aspx/publish/UlrikSmed/PublicFolder/SkolePSU/tecpsu.pdf

--
Ulrik Smed
Aarhus

Re: Diagram over EFG strømforsyning fra 90'erne
Mens vi er ved de gamle tingester,
er der så nogen der har dokumentationen
til det samlesæt, de ( GI & BHE) brugte
til loddeøvelser m.v.?

Det er en FM-radio med bl.a. strømforsyning-
stik og termometer og timer.

Opbygget med indstiksprint på et mainboard
lignende print.

Foto kan sendes hvis nogen kender den.

Kan ikke sende til binær grupper pga. TDC

Mvh, Leif

Site Timeline