Diagram over BR872

Hej!

Jeg har fået et Brinck byggesæt BR872 - Smartkart lås fra en
ungdomsskoleelev. Sættet er kun er halvfærdigt samlet.
Da eleven har smidt papirerne over sættet væk, kan jeg ikke udmiddelbart
samle resten.
Det hele er baseret omkring en PIC16F84 og da jeg af gode grunde ikke kender
programmeringen over denne, har jeg lidt svært ved at gennemskue alle
kompoeneter.
Jeg har fundet ud af lidt modstande, dioder og transistorerne, men ikke som
sagt resten. Der er en del modstande (og måske også dioder) der mangler,
samt nogle kondensatorer (går jeg ud fra). Så hvis der er en der har et
diagram over sættet, der gerne vil maile mig det ville jeg være meget
taknemlig.
Jeg har den programmerede PIC kreds og vil derfor ikke ofre et nyt sæt.

Brinck har ikke svaret på en forespørgsel på diagrammet over sættet.

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Re: Diagram over BR872
Hej Lasse,

Surprise surprise ;)

De har rigtig godt styr på det med kundeservice >:->

Kan du evt. se nogle af placeringerne på dette billede ?
<URL:http://www.brinck.dk/byggesaet/br872_2.asp

--
Venlig hilsen,
Søren