Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges

Der må sidde en masse, der har bygget dette apparat på AMU-kursus.
En kasse med diverse print: FM-radio, strømforsyning, ur, inde-ude-termometer,
alarm...

Er der nogen, der har diagrammerne liggende?

bilr

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges

Øv, er der slet ikke nogen, der kan hjælpe?

bilr

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges

Hvis det ligger i kursusmaterialet, er der en god chance for at jeg har det,
men skal lige kigge i mit arkiv først.
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges
det,

Desværre, det er ikke med i materialet, der er der kun komponent-lister og
monteringsvejledning'er

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges

Ok, men tak alligevel, fordi du gad have ulejlighed med at kigge efter!

Måske en anden har et diagram?

bilr

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-P owerSup-alarm-termometer søges

Nææ, nu er det sådan, at jeg heller ikke har været på AMU, jeg faldt
bare over en hel kassefuld af de her apparater på et loppemarked til
ingen penge.
Udmærkede komponenter, men det kunne da være skægt at have et diagram
også!

bilr

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-Po werSup-alarm-termometer søges

Ja! Du siger noget.
Det hele er opbygget på små delprint, som så igen er sat på et
"motherboard", så det var ikke uoverkommeligt.
Men alligevel er jeg nok for doven. (Du ved godt mange af de  største
opfindelser er også lavet af folk, der var for dovne til at lave
tingene på den besværlige måde.)

Meen, sæt nu der er en, der forbarmer sig og kigger lidt i
kursusmapperne?

bilr

Re: Diagram over AMU-FM-modt,-Ur-Po werSup-alarm-termometer søges

Jo, der står sådan noget som BB-electronics.

bilr

Site Timeline