Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges

Hej derude, jeg savner meget et diagram for nævnte radio.
På forhånd tak

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges

Hvad fejler den?

Hilsen
Lars

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges

Hej Lars!

Tak for dit svar.

Jeg savner lys i VU mertet, og så var det rart med diagrammet for at kunne
finde rundt i dyret.

Har prøvet at sende til din mail  adr. u. held.

Med venlig hilsen

Børge Larsen

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges
Hej!

Du kan vel finde ud af at skifte pæren i VU-meteret uden et diagram? ;o)

Usenet = Spørg her & få svar her.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges

kunne

VU meteret af led, derfor.

Min mail adr.: bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges
Hej!

Så følg ledningerne tilbage til forsyningen og check hvor den forsvinder.

Tak, men jeg får intet at bruge den til...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Diagram ITT Schaub Lorenz SRX 75 søges
Hej Børge,

Jeg har ikke noget diagram, mon ikke at fejlen kan indspores uden det?
Jeg ville gå en tur fra lysdioderne til hvor de styres (enten en IC eller en
samling transistorer: Det må kunne findes!) Her vil jeg undersøge
forsyninger og stelpunkter, samt checke om der overhovedet føres noget
signal frem til denne.

Mystisk, har du rettet [snabela] til hvad den burde være?

Hilsen
Lars

Site Timeline