Diagram ITT Schaub-Lorenz Kassettebåndoptager 740 AV

Jeg savner meget et diagram, evt. service manual for ovennævnte.
Er der hjælp at hente??

På forhånd tak.

Børge

Re: Diagram ITT Schaub-Lorenz Kassettebåndoptager 740 AV
Ja,ja jeg skal nok gå ned i kælderen og se om jeg har en. Der er ihvertfald
flere mapper med ITT fra 70'erne.

MVH Lars

Re: Diagram ITT Schaub-Lorenz Kassettebåndoptager 740 AV
On Thu, 25 May 2006 21:29:24 +0200, "Lars Arup"

 Du skulle vil ikke have noget om Philips RH 790  reciver.?
 jeg mangler et diagram.

Vh Per

Re: Diagram ITT Schaub-Lorenz Kassettebåndoptager 740 AV

Nej, desværre, jeg har lidt i B&O

Børge

Re: Diagram ITT Schaub-Lorenz Kassettebåndoptager 740 AV
Jeg skal prøve at se efter.
MVH Lars

ihvertfald

Site Timeline