Diagram byggesæt til Comport- ethernet - Comport adapter ? - Page 2

Re: Diagram byggesæt til Comport- ethernet - Comport adapter ?

Husk momsen når du sammenligner priser ;o)
NE-4110S-T koster 407,08 + moms => 508,75 Kr. incl. moms

Den du linker til hos Danbit koster 539 + moms => 673,73 Kr. incl. moms og
UDEN strømforsyning.

Re: Diagram byggesæt til Comport- ethernet - Comport adapter ?
Nåå ja, jeg syntes ellers først det var omvendt (danbit med moms, og
thiim med login skulle så være plus moms).
Du har ret (også med strømmen)

Re: Diagram byggesæt til Comport- ethernet - Comport adapter ?

Hej igen
Tak skal i have for de mange muligheder, jeg tror jeg skal kigge lidt på de
der færdige MOXA.
Når jeg spurgte på Byggesæt og lignende, var det fordi jeg tidligere havde
kontaktet BlackBOX,
som kunne tilbyde noget til ca 4000,- og det lyder jo lidt dyrt...
Når opgaven "blot" består i at føre comporten ned gennem netværket  via
eksisterende net, fast kabel som er brudt med lysleder,
gennem elevatorskakten på vejen ned i kælderen.
Hvor imod de godt 500 (evt. gange 2) sikkert  kan findes ;-)

Ok med At man også kunne convertere over USB, men det skal stadig over på
ethernet pga lyslederen..

mvh
Preben

Site Timeline