Diagram byggesæt til Comport- ethernet - Comport adapter ?

Tilføj:

Reply to
Glenn Møller-Holst

"Glenn Møller-Holst" skrev i en meddelelse news:g0pd07$3l7$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

Jammen, Preben skrev ret tydeligt *ethernet* Dersuden er det en dyr løsning, og efter min mening klodset løsning, når man også skal have en USB Extender, som tilmed kun kan række 50m. Men billig seriel-port server kan du sende data til porten fra den anden side af jorden via internet, hvis det var det man ville.

Reply to
Allan Soerensen

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:482f2c33$0$56790$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hej igen Tak skal i have for de mange muligheder, jeg tror jeg skal kigge lidt på de der færdige MOXA. Når jeg spurgte på Byggesæt og lignende, var det fordi jeg tidligere havde kontaktet BlackBOX, som kunne tilbyde noget til ca 4000,- og det lyder jo lidt dyrt... Når opgaven "blot" består i at føre comporten ned gennem netværket via eksisterende net, fast kabel som er brudt med lysleder, gennem elevatorskakten på vejen ned i kælderen. Hvor imod de godt 500 (evt. gange 2) sikkert kan findes ;-)

Ok med At man også kunne convertere over USB, men det skal stadig over på ethernet pga lyslederen..

mvh Preben

Reply to
Preben Larsen