Diagram B&O avant

Er der en venlig sjE6%l der har et diagram liggende til B&O avant 81XX
typen.
Det jeg er pE5% jagt efter er diagram til lydmodulet specielt filteret
der sidder som et lille indstikskort pE5% lydmodulet.

Lydmodulet hedder
800 8189 MO
63710564

Indstikskortet (Filter)'
F6142885 ver B

Mvh

SH

Re: Diagram B&O avant
Hej

Er der en venlig sjæl der har et diagram liggende til B&O avant 81XX
typen.
Det jeg er på jagt efter er diagram til lydmodulet specielt filteret
der sidder som et lille indstikskort på lydmodulet.

Lydmodulet hedder
800 8189 MO
63710564

Indstikskortet (Filter)'
F6142885 ver B

Mvh

SH

Har du mon set på www.tsinding.dk ??

/Leif

Re: Diagram B&O avant
Hej Leif

Har været inde og kigge men detsværre er der ikk noget der kan bruges. Men
tak for tippet - her meldt mig ind.

SH