Diagram

hej
jeg søger et diagram åp et JVC anlæg der hedder DR-E57TN håber at der er
nogle der kan hjælpe mig

Ole

Re: Diagram

http://www.tsinding.dk /

Det er der ikke, men det er venlige mennesker, som måske kan lokkes til at
hive et frem, værd et forsøg.

MVH
Ebbe

---
Re: Diagram

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad skal du bruge diagram til ??

Re: Diagram
hej
jeg skal bruge det til at reparere mit anlæg

Re: Diagram

Det er sikkert meget lettere, hvis man istedet benytter værktøj! :-)

Hilsen
Lars

Re: Diagram
det kan du have ret i, men fejlen bliver meget nemmere at finde hvis man har
en diagram
Ole

Re: Diagram
Hej!

Først, hvad fejler det?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Diagram

Hvad fejler det ?

Re: Diagram
jeg tror at det er forstærkken der er stået af

Ole

Re: Diagram
Hej!

Er det en modulforstærker eller sidder der diskrete transistorer? Er der
afbrudte sikringer til forsyningsspændinger (diodebro)?

Hvordan reagerer anlægget? Dødt? Tavst? Er der lys i dioder e.lign.?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: Diagram

Hvis du ikke kan sige dem større sikkerhed, tror jeg desværre ikke at et
diagram vil hjælpe dig ret meget...

BTW: læs lige her, der vil hjælpe lidt på forståelsen af dine indlæg:
home6.inet.tele.dk/moppe/news.html