Devil eller Yasomura potte ???? hvad skal man vælge ???

Hejsa,

    I dag fik jeg et kanon tilbud på en Yasomura potte til den kære B12...
men da jeg har en Devil potte på(som skal ha nyt fyld), så er tvivl om
jeg skal bruge penge på nyt fyld, eller Yasomuraen ? prisen er meget tæt
mellem de to løsninger, og det er begge Carbon potter osv... af de helt
åbne :) men så er det bare, hvad er bedst af de to mærker ?

--
VH
Lars Molnit

    Pis. forkert gruppe... sorry :(

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Re: Devil eller Yasomura potte ???? hvad skal man vælge ???
Hej Lars

Den skulle måske være sendt i dk.teknik.lyd :)

Mvh Max

Re: Devil eller Yasomura potte ???? hvad skal man vælge ???

Eller sanitet.... Jeg har f.eks. en ifø potte, fungerer glimrende ;o)

MVH
Ebbe

Re: Devil eller Yasomura potte ???? hvad skal man vælge ???
Hej Max,

At dømme efter hans eget svar må det da være dk.bolig.natpisser-udstyr ;)

--
Venlig hilsen,
Søren