Dette datasheet er bare væk...Hulk.

Google er normalt min ven, men denne gang kan jeg ikke overtale den til at
finde en komponent for mig.

Jeg har et par IGBTs som jeg brænder efter at få fut i, men det ville jo
være lækkert med et datablad på dem.

Der er tale om Infineons BTS2140-1B, og så vidt jeg kan læse mig til på den
yderst sparsomme info(rygter) så skulle der være tale om en Ignitioncoil
driver, men er ikke sikker.

Nogen der kan hjælpe?

Infineons hjemmeside kan kun finde den i noget brochuremateriale, ikke som
et datasheet, eller med nogen som helst oplysninger...

Mvh
Henrik

Re: Dette datasheet er bare væk...Hulk.
Hmm....Er der slet ingen der har et forslag til hvor jeg kan finde det
datablad?

Mvh
Henrik

den

Re: Dette datasheet er bare væk...Hulk.

Jeg ved ikke om du evt. kunne have helt til at bestille det igennem denne
side:
http://www.proton.com.pl/element.php?nazwa46%740

Ærlig talt fatter jeg ikke hvad de skriver, men der er da måske en mulighed

Re: Dette datasheet er bare væk...Hulk.

Google hjalp mig:

http://www.partminer.com/pagedetail/5230/5