Design af skala

Jeg søger et freeware program til design af skalaer. Jeg kender udmærket
Front Panel Designer, men det er noget bøvlet til skalaer.
Hvor fonder jeg et.

På forhånd tak for svarene.

Børge

Re: Design af skala

Et meget beslægtet navn:
http://www.abacom-online.de/uk/html/frontdesigner.html

Dog ikke freeware, men heller ikke ret dyrt hvis det skulle vise sig at være
det rette.

mvh
Ebbe

Re: Design af skala

Få fat på en udgave af AutoCad og lær at bruge den, så kan du
lave forplader uden begrænsninger overhovedet, eller forklar
mig hvad du vil have, så tegner jeg den for dig.

Mvh Max

Re: Design af skala
Du kunne hente TurboCad.
Til den her slags ting er det faktisk et
lettere program at bruge end AutoCad.

Hygge,
Basse

Site Timeline