Design af forplader?

Hej!

Er der nogle der har kenskab til egnet software? - Helst uden det koster
spidsen...

Med venlig hilsen
Tonni

Re: Design af forplader?

Tjaa, de her har et billigt program til formålet:
www.abacom-online.de/uk/html/frontdesigner.html

Det kan købes her i DK hos Cypax til omkring kr. 300,00

Mvh
Gert K.

Re: Design af forplader?
Hej Tonni

Hvis gratis er billig nok, så download frontplattendesigner herfra:

http://www.schaeffer-apparatebau.de

Så betal for den og lad være med at SPAME vi andre.

Mvh Max

Re: Design af forplader?
Mange tak for de to forslag!!!
- De skal vist lige ses på...

Kan i ha et godt nytår! Og tak for hjælpen ;-)
Tonni

koster