Der er nu utroligt nok. - Page 2

Re: Der er nu utroligt nok.

Skriv "reservedele", så burde det gå!

Claus

Re: Der er nu utroligt nok.

Jeg købte 4 stk da jeg så dem.
Til den pris kan det ikke gå helt galt :)

--
Med venlig hilsen/Best regards

   Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Re: Der er nu utroligt nok.

Ja, men er den ikke frygteligt upræcis?

Jeg købte ligeledes fem styks idag men temperaturen er helt i skoven hos
mig.

Jeg klager ikke til den pris, men er der nogen der har undersøgt
nøjagtigheden af de andre af dens funktioner?

Mvh
Jimmy

Re: Der er nu utroligt nok.

Min viser rimeligt præcist ifht det dyre instrument jeg har. ser ud som det
er inden for ~5 grader ved 300 grader celcius.

Mht spænding og ohm er det et ret godt match ifht samme instrument

Henrik

Re: Der er nu utroligt nok.

Så kig lige i det medfølgende datablad. Sammenlignet med mit
laboratorie-termometer (og et par alm. digitale) passer det fint.

Den interne temperatur (uden isat probe) var et par grader
højere, hvilket er indenfor specs.

Men den externe probe viste samme temperatur som de øverst
anførte. Tilmed er proben meget lille, så ændringer registreres
meget hurtigt.

Ja, så tænker man på dengang man købte det første digitale
måleinstrument til kr. 6.000,- (uden MP3-afspiller).

m. v. h.

Re: Der er nu utroligt nok.

Står temperaturen i min lejlighed der?

Mvh
Jimmy

Re: Der er nu utroligt nok.

LOL - måske; men find tollerancen på målingen og regn lidt på om
målingen er indenfor specifikationerne.

m. v. h.

Re: Der er nu utroligt nok.

Troe det tror jeg også.... SÅ vidt jeg kan se ved normalte
stuetemperaturere... Måler den omkring 4-5 grader for lavt.

Ja, jeg har prøvet med min andet multimeter...

Jeg har taget 2 billedere til Dk.binaer

prøv at se "temperaturmålinger"

Re: Der er nu utroligt nok.

Ja jeg har lige set dem.
Jeg ser at du også har samme problem med din at den låser sig fast på en
temperatur (22*), hvorefter der skal store udsving til før den skifter.

Jeg tændte min og den viste 28*.
Nu har den stået i køleskabet i fem minutter og der er åbenbart 29* derinde
:-)

Mvh
Jimmy

Re: Der er nu utroligt nok.

Hvad vil det sige at den har temokobler??

Når jeg sidder og kigger på selve propen som stikket i multimeteret.. Ser
det da ikke ud til at den kan tåle 1000 grader?? Den er jo heller ikke
isoleret... Så man kan vel ikke proppe den i kogende vand eller i ovnen
eller noget i den dur?

Re: Der er nu utroligt nok.

<snap>

Æv. det var udsolgt i Slagelse.

Mvh.

Re: Der er nu utroligt nok.
Hej Uffe

Det er der også i Horsens nu :)

Mvh Max

Re: Der er nu utroligt nok.

Hmm. hvis ikke der er også er udsolgt i Holbæk, kunne man jo overveje at
kontakte nogen der har hamstret ;-)

Mvh.

Site Timeline